Om Brands
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775539857
Brandguruen Wally Olins har med Om Brands begået en bog om branding, der gør op med No Logo og Naomi Klein-fløjens antikapitalistiske dæmonisering af brands.
Branding forbindes ofte med kommercielle institutioner, men den tendens har ændret sig radikalt i de senere år. Alle fra offentlige institutioner over nonprofitorganisationer til hele nationer finder det relevant at brande sig. Brands skabes af mennesker: Brands eksisterer, fordi vi, kunderne, kan lide dem.Vi har magten til at forme mærkerne til det, vi vil have, og til at forme det samfund, vi lever i. Vi skal bare bruge den magt - og bruge den til vores fælles fordel.
Forfatter | Wally Olins |
---|---|
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Indbundet |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. feb. 2004 |
Sideantal | 286 |
Bredde | 168 |
Højde | 241 |
Dybde | 27 |
Vægt | 789 |
Første udgave | 2004 |
Oplagsdato | 25. feb. 2004 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788775539857 |
ISBN-10 | 8775539853 |
EAN | 9788775539857 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Annette Rosenberg |
Illustreret i farver/sh | Nej |