Om Brands

Af: Wally Olins
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775539857

Brandguruen Wally Olins har med Om Brands begået en bog om branding, der gør op med No Logo og Naomi Klein-fløjens antikapitalistiske dæmonisering af brands.

Branding forbindes ofte med kommercielle institutioner, men den tendens har ændret sig radikalt i de senere år. Alle fra offentlige institutioner over nonprofitorganisationer til hele nationer finder det relevant at brande sig. Brands skabes af mennesker: Brands eksisterer, fordi vi, kunderne, kan lide dem.Vi har magten til at forme mærkerne til det, vi vil have, og til at forme det samfund, vi lever i. Vi skal bare bruge den magt - og bruge den til vores fælles fordel.

Specifikationer
Forfatter Wally Olins
Forlag L&R Business
Indbinding Indbundet
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 25. feb. 2004
Sideantal 286
Bredde 168
Højde 241
Dybde 27
Vægt 789
Første udgave 2004
Oplagsdato 25. feb. 2004
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788775539857
ISBN-10 8775539853
EAN 9788775539857
Sprog dan
Orignalsprog eng
Oversætter Annette Rosenberg
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.