Blue Ocean Strategy

Af: W. Chan Kim & Renée Mauborgne
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776640453

Det blå ocean er et marked, hvor virksomheden ikke har nogen konkurrenter, fordi virksomhedens produkter er unikke. Det er et marked som virksomhederne får fat i ved at innovere og nytænke deres produktportefølje. Modsat er det røde ocean priskonkurrencens markedsplads, hvor produkterne og servicen er næsten ens, og hvor der er en dødelig konkurrence.

Blue Ocean Strategy - De nye vinderstrategier giver klare og præcise beskrivelser af, hvordan virksomhederne skal arbejde med fremtidsstrategier - de såkaldte vinderstrategier. Forfatterne beskriver seks principper for godt strategiarbejde, som henvender sig både til private og offentlige virksomheder. Principperne sætter virksomheden i stand til at få overblik, omdefinere sit marked og den eksisterende efterspørgsel.

Forfatterne, W. Chan Kim og Renée Mauborgne, er begge ansat som professorer på den anerkendte INSEAD.

Specifikationer
Undertitel - se ny udgave 9788750044895
Forfatter W. Chan Kim & Renée Mauborgne
Forlag L&R Business
Indbinding Indbundet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 8. mar. 2005
Sideantal 246
Bredde 157
Højde 233
Dybde 27
Vægt 589
Første udgave 2005
Oplagsdato 11. aug. 2014
Oplag 12
Udgave 1
ISBN-13 9788776640453
ISBN-10 8776640450
EAN 9788776640453
Sprog dan
Orignalsprog eng
Oversætter Else Warberg
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.