Kundefokus skaber konkurrencekraft

Af: Mogens Bjerre, Torben Ulrich & Jens Refshøj
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776641122

Bogen viser, hvordan virksomhederne med key account management kan løfte salget op på et højere niveau internt i organisationen. Resultatet bliver mere tilfredse og loyale kunder, bedre indtjening og simpelthen bedre virksomheder.

Forfatterne har skrevet en bog om key account management ud fra kærlighed til salget. Salget er forudsætningen for, at virksomheden kan eksistere, og derfor skal vi lære at behandle det med en dyb respekt og forståelse. Bogen fokuserer på kunden og på det strategiske salg - løsningssalget. At have fokus på kunden og det strategiske salg betyder, at man som leverandør er med til at forbedre sin kundes konkurrenceevne. Bogen rummer også opskriften på, hvordan man i en givet virksomhed kan udvikle et salgscenter, der kan matche kundens købscenter.

Bogen binder teori og praksis sammen, idet den bygger på nyere forskning og erfaringer fra en række virksomheder, hvor key account management søges udviklet til det højest mulige niveau. Grundtanken er, at kunderne er nøglen til udviklingen af virksomhedens konkurrencekraft.

Specifikationer
Undertitel key account management
Forfatter Mogens Bjerre, Torben Ulrich & Jens Refshøj
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Indbundet
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. feb. 2008
Sideantal 306
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2008
Oplagsdato 16. maj 2008
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788776641122
ISBN-10 8776641120
EAN 9788776641122
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.