Loyalitet & lønsomhed
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776641849
I Loyalitet og lønsomhed får læseren en grundig gennemgang af markedsføringens dilemma - og flere forskellige løsningsmuligheder og værktøjer til at komme i gang med at gøre markedsføringens investeringer gennemskuelige.
Forfatteren tager udgangspunkt i virksomhedens overordnede økonomiske mål og de relaterede markedsstrategier, og i bogen behandler han også temaer som shareholder value, stakeholder value og marketing, kunderne som aktiver og portefølje management samt lønsomhedsstyret markedsføring.
| Undertitel | Maksimér roi fra markedet og kundeaktiverne |
|---|---|
| Forfatter | Bent Svanholmer |
| Forlag | Akademisk Forlag |
| Indbinding | Indbundet |
| Thema koder | Salg og marketing |
| Varegruppe | Management |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 12. jan. 2007 |
| Sideantal | 350 |
| Bredde | 167 |
| Højde | 242 |
| Dybde | 38 |
| Vægt | 833 |
| Første udgave | 2007 |
| Oplagsdato | 12. jan. 2007 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788776641849 |
| ISBN-10 | 8776641848 |
| EAN | 9788776641849 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





