Loyalitet & lønsomhed
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776641849
I Loyalitet og lønsomhed får læseren en grundig gennemgang af markedsføringens dilemma - og flere forskellige løsningsmuligheder og værktøjer til at komme i gang med at gøre markedsføringens investeringer gennemskuelige.
Forfatteren tager udgangspunkt i virksomhedens overordnede økonomiske mål og de relaterede markedsstrategier, og i bogen behandler han også temaer som shareholder value, stakeholder value og marketing, kunderne som aktiver og portefølje management samt lønsomhedsstyret markedsføring.
Undertitel | Maksimér roi fra markedet og kundeaktiverne |
---|---|
Forfatter | Bent Svanholmer |
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. jan. 2007 |
Sideantal | 350 |
Bredde | 167 |
Højde | 242 |
Dybde | 38 |
Vægt | 833 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 12. jan. 2007 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776641849 |
ISBN-10 | 8776641848 |
EAN | 9788776641849 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |