Internationale partnerskaber

Af: Anna Marie Dyhr, Steen Donner & Svend Hollensen
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776644291
Mange virksomheder opbygger eksport til andre lande. I Danmark satser man ofte på nicher, og derfor er det nødvendigt at trænge ind på flere markeder samtidigt for at få tilstrækkelig salgsvolumen. Det er også altafgørende, at varen kan komme hurtigt og effektivt frem til kunderne, og her spiller de samarbejdsrelationer, man har i udlandet, en vigtig rolle.

Danske virksomheder bruger i vid udstrækning agenter og distributører på eksportmarkederne. Således betjenes mere end 70% af samtlige markeder af agenter og distributører. Derfor er det et af de helt centrale områder at sætte ind, hvis man vil forbedre sin indtjening på eksport.

Internationale partnerskaber fungerer som en værktøjskasse, hvor virksomhedenbl.a. får:
- Inspiration og konkrete værktøjer, som kan styrke virksomhedens eksportafsætning.
- Forslag til, hvordan forholdet til agenter og distributører kan optimeres.
- Værktøjer og forslag til, hvordan virksomheden kan forbedre sin eksport.

Bogen er målrettet ledere og eksportansvarlige, men kan med fordel læses af alle, der arbejder med eksport.
Specifikationer
Forfatter Anna Marie Dyhr, Steen Donner & Svend Hollensen
Forlag L&R Business
Indbinding Indbundet
Thema koder Internationale virksomheder
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. jan. 2009
Sideantal 302
Bredde 167
Højde 241
Dybde 29
Vægt 734
Første udgave 2009
Oplagsdato 27. jan. 2009
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776644291
ISBN-10 8776644294
EAN 9788776644291
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.