Et forældreperspektiv på naturfagsundervisning
105,00 kr
På lager
ISBN
9788777019012
Indhold:
Forord
Rapportens opbygning
Indledning og metode
Hvorfor naturvidenskab? - En introduktion til debat og lovgrundlag
Resultater
Første tema: Naturfagene i skolen - almen dannelse eller forberedelse til uddannelse?
Andet tema: Hvad skal børnene lære i skolen.
Tredje tema: Forældrenes eget forhold til naturvidenskab og teknik.
Fjerde tema: Forældrenes samtale med deres børn om skolen.
Femte tema: Børnenes videre udddannelse.
Diskussion
Konklusion og perspektivering
Forord
Rapportens opbygning
Indledning og metode
Hvorfor naturvidenskab? - En introduktion til debat og lovgrundlag
Resultater
Første tema: Naturfagene i skolen - almen dannelse eller forberedelse til uddannelse?
Andet tema: Hvad skal børnene lære i skolen.
Tredje tema: Forældrenes eget forhold til naturvidenskab og teknik.
Fjerde tema: Forældrenes samtale med deres børn om skolen.
Femte tema: Børnenes videre udddannelse.
Diskussion
Konklusion og perspektivering
| Undertitel | delrapport i projektet "Elevers interesse for naturfag og teknik" |
|---|---|
| Forfatter | Tordis Broch, Niels Egelund |
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitet |
| Thema koder | Naturvidenskab: generelle emner, Undervisning i et specifikt fag |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 1. jan. 2002 |
| Sideantal | 112 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2002 |
| Oplagsdato | 1. jan. 2002 |
| Oplag | 0 |
| Udgave | 0 |
| ISBN-13 | 9788777019012 |
| ISBN-10 | 8777019016 |
| EAN | 9788777019012 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Dansk |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





