Et forældreperspektiv på naturfagsundervisning
105,00 kr
På lager
ISBN
9788777019012
Indhold:
Forord
Rapportens opbygning
Indledning og metode
Hvorfor naturvidenskab? - En introduktion til debat og lovgrundlag
Resultater
Første tema: Naturfagene i skolen - almen dannelse eller forberedelse til uddannelse?
Andet tema: Hvad skal børnene lære i skolen.
Tredje tema: Forældrenes eget forhold til naturvidenskab og teknik.
Fjerde tema: Forældrenes samtale med deres børn om skolen.
Femte tema: Børnenes videre udddannelse.
Diskussion
Konklusion og perspektivering
Forord
Rapportens opbygning
Indledning og metode
Hvorfor naturvidenskab? - En introduktion til debat og lovgrundlag
Resultater
Første tema: Naturfagene i skolen - almen dannelse eller forberedelse til uddannelse?
Andet tema: Hvad skal børnene lære i skolen.
Tredje tema: Forældrenes eget forhold til naturvidenskab og teknik.
Fjerde tema: Forældrenes samtale med deres børn om skolen.
Femte tema: Børnenes videre udddannelse.
Diskussion
Konklusion og perspektivering
Undertitel | delrapport i projektet "Elevers interesse for naturfag og teknik" |
---|---|
Forfatter | Tordis Broch, Niels Egelund |
Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitet |
Thema koder | Naturvidenskab: generelle emner, Undervisning i et specifikt fag |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 2002 |
Sideantal | 112 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 1. jan. 2002 |
Oplag | 0 |
Udgave | 0 |
ISBN-13 | 9788777019012 |
ISBN-10 | 8777019016 |
EAN | 9788777019012 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |