Aktivering i lære- og væresteder
75,00 kr
På lager
ISBN
9788777770265
Rapporten sammenfatter en række erfaringer fra de projekter under SUM-programmet, der som udgangspunkt for aktiveringen har kulturelle eller folkeoplysende aktiviteter.
Det undersøges, hvilken forskel der er på undervisningsprojekter, produktionsprojekter og samværsprojekter med hensyn til deltagere og aktivering. Samtidig belyses de forskellige projekters "lokale forankring". I rapporten indgår pædagogiske overvejelser i forbindelse med aktivering.
Denne erfaringsopsamling er et delprojekt under hovedprojektet "Aktivering og revalidering". Delprojektet er gennemført ved Danmarks Lærerhøjskole.
Det undersøges, hvilken forskel der er på undervisningsprojekter, produktionsprojekter og samværsprojekter med hensyn til deltagere og aktivering. Samtidig belyses de forskellige projekters "lokale forankring". I rapporten indgår pædagogiske overvejelser i forbindelse med aktivering.
Denne erfaringsopsamling er et delprojekt under hovedprojektet "Aktivering og revalidering". Delprojektet er gennemført ved Danmarks Lærerhøjskole.
Undertitel | en analyse af aktivering i undervisnings-, produktions- og samværsprojekter |
---|---|
Forfatter | Ulla Ambrosius Madsen, Kathe Ryom, Bjarne Wahlgren |
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole |
Thema koder | Voksenundervisning, videreuddannelse. |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1992 |
Sideantal | 83 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1992 |
Oplagsdato | 1. jan. 1992 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788777770265 |
ISBN-10 | 8777770269 |
EAN | 9788777770265 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |