Journalistik - klummen
67,50 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788789235295
Engang hed det clumn; men så opfandt Berlingske Tidende i 1962 betegnelsen klumme. Siden har den optrådt i utallige forklædninger.
Det er ikke, hvad klummen handler om, der gør den vedkommende. Det er dens upassende synspunkter, dens overraskelseseffekt og dens uforudsigelige pointer.
i Journalistik Klummen fortæller Nils Sjøberg og Flemming Chr. Nielsen - selv en underfundig klummeskribent - om klummens væsen og klummeskrivningens kunst. De giver gode råd til kommende klummeskribenter og viser afskrækkende eksempler på, hvordan det skal gøres.
Desuden indeholder bogen seks uforkortede skarpe, morsomme og tænksomme klummer af Leif Blæde, Claes Kastholm, Gitte Madsen, Flemming Chr. Nielsen, Ole Rasmussen og Klaus Rifbjerg
Det er ikke, hvad klummen handler om, der gør den vedkommende. Det er dens upassende synspunkter, dens overraskelseseffekt og dens uforudsigelige pointer.
i Journalistik Klummen fortæller Nils Sjøberg og Flemming Chr. Nielsen - selv en underfundig klummeskribent - om klummens væsen og klummeskrivningens kunst. De giver gode råd til kommende klummeskribenter og viser afskrækkende eksempler på, hvordan det skal gøres.
Desuden indeholder bogen seks uforkortede skarpe, morsomme og tænksomme klummer af Leif Blæde, Claes Kastholm, Gitte Madsen, Flemming Chr. Nielsen, Ole Rasmussen og Klaus Rifbjerg
Forfatter | Flemming Chr. Nielsen, Nils Sjøberg |
---|---|
Forlag | Ajour |
Thema koder | Kommunikationsstudier |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | SL |
Udgivelsesdato | 1. nov. 1997 |
Sideantal | 55 |
Bredde | 144 |
Højde | 220 |
Dybde | 6 |
Vægt | 150 |
Første udgave | 1997 |
Oplagsdato | 1. nov. 1997 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788789235295 |
ISBN-10 | 8789235290 |
EAN | 9788789235295 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |