Kunden som konge

Af: Feargal Quinn
176,25 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788790617226
Kunden er det vigtigste konkurrenceparameter i enhver forretning, og alle, der driver forretning, er enige i teorien om at sætte kunden i centrum. Men bliver det gjort i praksis, så kunden kommer tilbage?
Feargal Quinn beretter og forklarer i denne bog om, hvorledes han har fået succes med at udvikle en af de største detailhandlerkæder.

Feargal Quinn, som er en internationalt anerkendt igangsætter, fortæller om:

- ´Boomerang-princippet´ (bringer kunderne tilbage igen)
- Hvordan man får føling med markedets behov
- Hvordan man lytter effektivt til kunderne
- Hvorfor man skal forøge antallet af reklamationer
- Hvordan man styrer kundepaneler med succes
- Hvordan man bringer begejstring og overraskelse ind i virksomheden

En praktisk vejledning og en væsentlig bog, som er skrevet i et letforståeligt sprog for ledere, virksomhedsejere, medarbejdere og studerende.
Specifikationer
Forfatter Feargal Quinn
Forlag Birmar
Indbinding Ukendt
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Management
Ekspedition Egen
Udgivelsesdato 5. jan. 1
Sideantal 144
Bredde 147
Højde 208
Dybde 12
Vægt 196
Første udgave 2000
Oplagsdato 5. jan. 1
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788790617226
ISBN-10 8790617223
EAN 9788790617226
Sprog Dansk
Orignalsprog Engelsk
Oversætter Elisabeth Henningsen
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.