Afstemte identiteter gennem fælles opgaver

Af: cand.pæd.pæd. Peder Johannesen
120,00 kr
Desværre udgået af boghandelen
ISBN
9788791562143
Til grund for samarbejdet om den fælles opgave - praktikken - ligger en forudgående fælles afklaring, som er udtrykt i fælles procedurer, der beskriver seminarielærernes samarbejde indbyrdes og med de studerende før, under og efter praktikken.
Praktikken er projektorganiseret, og i opgaven vises, hvordan der arbejdes med en til lejligheden tilpasset effektevaluering. I den forbindelse belyses de individuelle og kollegiale erkendelsesprocesser, denne evalueringsform afdækker.
Evalueringsbestræbelserne og erkendelsesprocesserne forsøges placeret i en vidensorganisatorisk ramme. Vil man forstå de erkendelsesprocesser, der foregår interkollegialt på et lærerseminarium, skal disse processer i højere grad udlægges identitetslogisk end rationelt logisk. Det gør pædagogisk ledelse af akademiske medarbejdere til en kompliceret udfordring.
Specifikationer
Forfatter cand.pæd.pæd. Peder Johannesen
Forlag PUC CVU Midt-Vest
Indbinding Hæftet
Thema koder Læreruddannelse
Varegruppe Pædagogik, Børn og forældre
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. jan. 2007
Sideantal 87
Bredde 171
Højde 240
Dybde 7
Vægt 225
Første udgave 2007
Oplagsdato 1. jan. 2007
Oplag 1
Udgave 1
Serie Skriftserien.
ISBN-13 9788791562143
ISBN-10 8791562147
EAN 9788791562143
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.