Der skal to til
195,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788777019906
I både børnehaver og skoler bruges mange kræfter på sproglige vurderinger af tosprogede børns dansk. I denne rapport, der er skrevet af en seminarielærer i dansk og dansk som andetsprog, analyseres samtaler mellem skolebegyndere og deres lærere optaget i en testsituation, og grundlaget for at vurdere børnenes sprog diskuteres kritisk. Det konkluderes, at børnenes sprog er påvirket af samtalepartneren i så høj grad, at det ikke giver mening at analysere det isoleret. Denne konklusion har vidtrækkende betydning for såvel udformning af testmateriale og vurderingsformer som for den almindelige lærers praksis.
| Forfatter | Line Møller Daugaard |
|---|---|
| Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Uddannelse. Pædagogik |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 1. jan. 2003 |
| Sideantal | 170 |
| Bredde | 140 |
| Højde | 220 |
| Dybde | 10 |
| Vægt | 233 |
| Første udgave | 2003 |
| Oplagsdato | 1. jan. 2003 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788777019906 |
| ISBN-10 | 8777019903 |
| EAN | 9788777019906 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





