Kompendium i Marketing Management

Af: Lars Østergaard Sunesen
228,75 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788793088146
Dette kompendium indeholder en gennemgang af de mest anvendte teorier, modeller, strategier og eksempler inden for fagområdet marketing management. Kompendiet giver et helhedsmæssigt overblik over marketing management, og er bygget op omkring den nyest udgave af bogen "Marketing Management" af Philip Kotler. Kompendiet gennemgår bl.a. følgende emner. 
  • Marketing research 
  • Kundeværdi og loyalitet 
  • Segmentering af markeder 
  • Positioneringsstrategier 
  • Vækststrategier 
  • Produktudvikling 
  • E-marketing 
Kompendiet er udgivet af Aspiri A/S, der er en manuduktions- og forlagsvirksomhed, som har udbudt eksamensforberedende kurser siden 1993. Vores kurser har hjulpet mere end 250.000 kursister sikkert gennem eksamenerne på HD, Akademiuddannelsen, cand. merc., Ha, finansøkonom, statskundskab, polit., gymnasiale og mange andre uddannelser.    
Specifikationer
Undertitel Teorier, modeller og eksempler
Forfatter Lars Østergaard Sunesen
Forlag Aspiri
Indbinding Paperback
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition EXT
Udgivelsesdato 31. dec. 2016
Sideantal 197
Vægt 341
Første udgave 2016
Oplagsdato 31. dec. 2016
Oplag 1
Udgave 1
Serie Kompendium
ISBN-13 9788793088146
ISBN-10 8793088140
EAN 9788793088146
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.