LP-modellens vidensgrundlag
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788799140817
| Undertitel | forståelse for elevernes læring og adfærd i skolen |
|---|---|
| Forfatter | Thomas Nordahl |
| Forlag | Professionshøjskolen University College Nordjylland |
| Indbinding | 12 |
| Product Type | 1 |
| Ekspedition | S.N. |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 70 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2007 |
| Oplagsdato | 1. jan. 2008 |
| Oplag | 0 |
| Udgave | 0 |
| Serie | Læringsmiljø og pædagogisk analyse - LP-modellen |
| ISBN-13 | 9788799140817 |
| ISBN-10 | 8799140810 |
| EAN | 9788799140817 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Norsk |
| Oversætter | Erik Mørk Pedersen, Per Jensen |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



