Value proposition design
298,75 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788799840700
Forfatterne til den internationale mega bestseller ”Business Model Generation” forklarer hvordan man skaber Value Propositions som kunderne bare må have.
”Value Proposition Design” hjælper dig med at håndtere alle virksomheders væsentligste udfordring – at skabe attraktive produkter og serviceydelser som kunderne vil have. Denne praktiske bog vil, sammen med dens ”Online Companion” lære dig om de værktøjer og processer du behøver for at få succes.
Ved at anvende samme inspirerende visuelle format som forfatterteamets globale mega bestseller, ”Business Model Generation” forklarer forfatterne i denne opfølgningsbog hvordan man kan anvende ”Value Proposition Canvas” der er et praktisk værktøj til at designe, teste, skabe og håndtere produkter og serviceydelser som kunderne rent faktisk efterspørger.
”Value Proposition Design” er til alle der har oplevet at være frustrerede over: forretningsmøder der bestod af endeløse diskussioner, anelser og intuitioner fremfor kendsgerninger, dyre nye produktlanceringer der blev til ingenting eller bare er blevet skuffet over en god idé der endte i fiasko. Bogen hjælper dig med at forstå mønstrene ved fantastiske Value Propositions, at komme tættere på kunderne og undgå at spilde tid med idéer der ikke virker. Du vil lære den simple men grundige proces det er at designe og teste Value Propositions for på den måde at fjerne gætværk fra det at skabe produkter og serviceydelser der fuldstændig matcher kunders behov og begær.
Praktiske øvelser, illustrationer og værktøjer hjælper dig med hurtigt og effektivt at forbedre dit produkt, serviceydelse eller din nye forretningsidé. Som et supplement giver bogen eksklusiv adgang til en ”Online Companion” på Strategyzer. Der vil du kunne gennemføre interaktive øvelser, vurdere dit arbejde, lære fra ligesindede og hente Pdf filer, checklister og meget mere.
”Value Proposition Design” er fuldstændig integreret med og komplementerer ”Business Model Canvas” fra forgængeren ”Business Model Generation”, der er et værktøj som både iværksættere og store koncerner som: MasterCard, 3M, Coca Cola, GE, Fujitsu, LEGO, Colgate-Palmolive og mange flere har taget til sig.
”Value Proposition Design” giver dig en gennemafprøvet metode til at få succes med Value Propositions der sælger og som er indlejret i forretningsmodeller der virker.
Om forfatterne:
Forfatterne til ”Value Proposition Design” er besat af at bringe praktiske værktøjer og processer til arbejdet med forretningsudvikling, strategi, innovation og iværksætteri. De deler alle en fælles passion for at gøre forretningskoncepter simple, smukke og anvendelige så de bliver brugbare og uundværlige for forretningsfolk og organisationer.
Teamet bag ”Value Proposition Design” er det samme som står bag den globale mega bestseller ”Business Model Generation” og består af Dr. Alex Osterwalder, Dr. Yves Pigneur, Alan Smith fuldendt med Greg Bernarda og Trish Papadakos.
”Value Proposition Design” hjælper dig med at håndtere alle virksomheders væsentligste udfordring – at skabe attraktive produkter og serviceydelser som kunderne vil have. Denne praktiske bog vil, sammen med dens ”Online Companion” lære dig om de værktøjer og processer du behøver for at få succes.
Ved at anvende samme inspirerende visuelle format som forfatterteamets globale mega bestseller, ”Business Model Generation” forklarer forfatterne i denne opfølgningsbog hvordan man kan anvende ”Value Proposition Canvas” der er et praktisk værktøj til at designe, teste, skabe og håndtere produkter og serviceydelser som kunderne rent faktisk efterspørger.
”Value Proposition Design” er til alle der har oplevet at være frustrerede over: forretningsmøder der bestod af endeløse diskussioner, anelser og intuitioner fremfor kendsgerninger, dyre nye produktlanceringer der blev til ingenting eller bare er blevet skuffet over en god idé der endte i fiasko. Bogen hjælper dig med at forstå mønstrene ved fantastiske Value Propositions, at komme tættere på kunderne og undgå at spilde tid med idéer der ikke virker. Du vil lære den simple men grundige proces det er at designe og teste Value Propositions for på den måde at fjerne gætværk fra det at skabe produkter og serviceydelser der fuldstændig matcher kunders behov og begær.
Praktiske øvelser, illustrationer og værktøjer hjælper dig med hurtigt og effektivt at forbedre dit produkt, serviceydelse eller din nye forretningsidé. Som et supplement giver bogen eksklusiv adgang til en ”Online Companion” på Strategyzer. Der vil du kunne gennemføre interaktive øvelser, vurdere dit arbejde, lære fra ligesindede og hente Pdf filer, checklister og meget mere.
”Value Proposition Design” er fuldstændig integreret med og komplementerer ”Business Model Canvas” fra forgængeren ”Business Model Generation”, der er et værktøj som både iværksættere og store koncerner som: MasterCard, 3M, Coca Cola, GE, Fujitsu, LEGO, Colgate-Palmolive og mange flere har taget til sig.
”Value Proposition Design” giver dig en gennemafprøvet metode til at få succes med Value Propositions der sælger og som er indlejret i forretningsmodeller der virker.
Om forfatterne:
Forfatterne til ”Value Proposition Design” er besat af at bringe praktiske værktøjer og processer til arbejdet med forretningsudvikling, strategi, innovation og iværksætteri. De deler alle en fælles passion for at gøre forretningskoncepter simple, smukke og anvendelige så de bliver brugbare og uundværlige for forretningsfolk og organisationer.
Teamet bag ”Value Proposition Design” er det samme som står bag den globale mega bestseller ”Business Model Generation” og består af Dr. Alex Osterwalder, Dr. Yves Pigneur, Alan Smith fuldendt med Greg Bernarda og Trish Papadakos.
Undertitel | sådan skaber du produkter og serviceydelser som kunderne vil have |
---|---|
Forfatter | Alex Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith |
Forlag | 4Mativ |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Entreprenørskab |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | Egen |
Udgivelsesdato | 4. sep. 2015 |
Sideantal | 291 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2015 |
Oplagsdato | 4. sep. 2015 |
Oplag | 1 |
Udgave | 0 |
Serie | Strategyzer serien |
ISBN-13 | 9788799840700 |
ISBN-10 | 8799840707 |
EAN | 9788799840700 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Engelsk |
Oversætter | Søren Ellegaard |
Illustreret i farver/sh | Nej |