Børns opvækst som forbrugere

Af: Jens Halling, Flemming Hansen, Gitte Bach Lauritsen, Anne Martensen, Berit Puggaard
340,00 kr
500
ISBN
9788759309100
Børns opvækst som forbrugere præsenterer den første samlede publikation om børn og unges økonomi, forbrug, aktiviteter, interesser og medievaner.
Materialet belyser den forbrugersocialiseringsproces, som danske børn og unge gennemløber under deres opvækst. Studiet afdækker på et empirisk grundlag en række forhold om børns viden og færdigheder, som er relevante for at fungere som forbruger i dagens Danmark.
Specifikationer
Forfatter Jens Halling, Flemming Hansen, Gitte Bach Lauritsen, Anne Martensen, Berit Puggaard
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. jan. 2002
Sideantal 292
Bredde 170
Højde 239
Dybde 16
Vægt 552
Første udgave 2002
Oplagsdato 10. jan. 2002
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788759309100
ISBN-10 8759309105
EAN 9788759309100
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.