Børns opvækst som forbrugere
340,00 kr
500
ISBN
9788759309100
Børns opvækst som forbrugere præsenterer den første samlede publikation om børn og unges økonomi, forbrug, aktiviteter, interesser og medievaner.
Materialet belyser den forbrugersocialiseringsproces, som danske børn og unge gennemløber under deres opvækst. Studiet afdækker på et empirisk grundlag en række forhold om børns viden og færdigheder, som er relevante for at fungere som forbruger i dagens Danmark.
Materialet belyser den forbrugersocialiseringsproces, som danske børn og unge gennemløber under deres opvækst. Studiet afdækker på et empirisk grundlag en række forhold om børns viden og færdigheder, som er relevante for at fungere som forbruger i dagens Danmark.
Forfatter | Jens Halling, Flemming Hansen, Gitte Bach Lauritsen, Anne Martensen, Berit Puggaard |
---|---|
Forlag | Samfundslitteratur |
Indbinding | Paperback |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. jan. 2002 |
Sideantal | 292 |
Bredde | 170 |
Højde | 239 |
Dybde | 16 |
Vægt | 552 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 10. jan. 2002 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788759309100 |
ISBN-10 | 8759309105 |
EAN | 9788759309100 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |