Blik for tv-reklamer
216,25 kr
500
ISBN
9788723003737
Blik for tv-reklamer giver mange forskellige indfaldsvinkler til emnet. Der veksles mellem teori og praksis, analyse og produktion, og bogen lægger op til varierede arbejdsformer som skaber nysgerrighed, engagement og refleksion.
Blik for tv-reklamer handler om afsendere og modtagere,
om forskellige reklametyper,
om brugsværdi,
image og effekt,
om pris og placering i forhold til programfladen,
om logo og slogans,
om totalreklame, sponsorering og produkplacering
og om billedmediets udtryksformer og virkemidler.
Blik for tv-reklamer er velegnet til undervisningsdifferentiering og er tilrettelagt sådan at den kan bruges på forskellige niveauer på mellemtrinet og i overbygningen alt efter hvordan undervisningen tilrettelægges og hvilke dele af bogen man vælger at lægge vægt på.
Blik for tv-reklamer handler om afsendere og modtagere,
om forskellige reklametyper,
om brugsværdi,
image og effekt,
om pris og placering i forhold til programfladen,
om logo og slogans,
om totalreklame, sponsorering og produkplacering
og om billedmediets udtryksformer og virkemidler.
Blik for tv-reklamer er velegnet til undervisningsdifferentiering og er tilrettelagt sådan at den kan bruges på forskellige niveauer på mellemtrinet og i overbygningen alt efter hvordan undervisningen tilrettelægges og hvilke dele af bogen man vælger at lægge vægt på.
Forfatter | Susanne Gjessing Mogens Wolstr |
---|---|
Forlag | Alinea |
Indbinding | Ingen |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 17. feb. 2000 |
Sideantal | 120 |
Bredde | 172 |
Højde | 239 |
Dybde | 7 |
Vægt | 297 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 24. jul. 2001 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
Serie | Medieserien |
ISBN-13 | 9788723003737 |
ISBN-10 | 8723003731 |
EAN | 9788723003737 |
Sprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |