Blue ocean-skift

Af: W. Chan Kim;Renée Mauborgne
350,00 kr
På lager
ISBN
9788702251753
I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle. Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produkt- og serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne. Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer identificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.
Specifikationer
Undertitel Gør dine konkurrenter overflødige
Forfatter W. Chan Kim;Renée Mauborgne
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Indbundet
Thema koder Forretningsstrategier, Konkurrence i erhvervslivet, Salgsledelse og markedsføringsledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. nov. 2017
Sideantal 304
Bredde 165
Højde 235
Dybde 27
Vægt 585
Første udgave 0
Oplagsdato 20. nov. 2017
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702251753
ISBN-10 8702251753
EAN 9788702251753
Sprog dan
Orignalsprog eng
Oversætter Annette Rosenberg
Omslagsgrafiker Kenneth Schultz
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.