Corporate communication

Af: Birgitte Norlyk;Christa Thomsen;Per Vagn Freytag;Elin Brandi Sørensen;Cindie Maagaard;Per Krogh Hansen;Anders V. Munch
195,00 kr
553
ISBN
9788776758202
Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter, der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen. I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed. Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder: Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Fagsprog, Kommunikation og Informationsvidenskab (Syddansk Universitet) Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Litteratur, Kultur og Medier (Syddansk Universitet) Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Litteratur, Kultur og Medier (Syddansk Universitet) Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet) CSR: corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet) Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.
Specifikationer
Undertitel et tværfagligt perspektiv
Forfatter Birgitte Norlyk;Christa Thomsen;Per Vagn Freytag;Elin Brandi Sørensen;Cindie Maagaard;Per Krogh Hansen;Anders V. Munch
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder For efter/videreuddannelse, Organisationsteori og organisationspsykologi
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 12. okt. 2010
Sideantal 136
Bredde 170
Højde 240
Dybde 10
Vægt 265
Første udgave 2010
Oplagsdato 12. okt. 2010
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776758202
ISBN-10 8776758202
EAN 9788776758202
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.