CRM Strategi
455,00 kr
555
ISBN
9788775539666
Forfatterne sætter i CRM Strategi en ny dagsorden for CRM. De viser, hvordan de traditionelle implementeringsmetoder er årsagen til at flertallet af CRM-projekter er løbet af sporet, og ikke har givet det forventede return on investment. Samtidigt udstikker forfatterne gennem implementeringens syv trin vejen til succes, og de operationaliserer både CRM-strategien og implementeringen af CRM-strategien.
Bogens erfaringer, metoder og værktøjer er relevante for alle, der skal implementere CRM eller investere i ERP for at integrere virksomheden med dens omgivelser
Bogens erfaringer, metoder og værktøjer er relevante for alle, der skal implementere CRM eller investere i ERP for at integrere virksomheden med dens omgivelser
Undertitel | implementeringens syv trin |
---|---|
Forfatter | Henrik Andersen & Per Østergaard Jacobsen |
Forlag | Børsen |
Indbinding | Indbundet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 21. maj 2003 |
Sideantal | 239 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2003 |
Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788775539666 |
ISBN-10 | 8775539667 |
EAN | 9788775539666 |
Sprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |