CRM Strategi
455,00 kr
555
ISBN
9788775539666
Forfatterne sætter i CRM Strategi en ny dagsorden for CRM. De viser, hvordan de traditionelle implementeringsmetoder er årsagen til at flertallet af CRM-projekter er løbet af sporet, og ikke har givet det forventede return on investment. Samtidigt udstikker forfatterne gennem implementeringens syv trin vejen til succes, og de operationaliserer både CRM-strategien og implementeringen af CRM-strategien.
Bogens erfaringer, metoder og værktøjer er relevante for alle, der skal implementere CRM eller investere i ERP for at integrere virksomheden med dens omgivelser
Bogens erfaringer, metoder og værktøjer er relevante for alle, der skal implementere CRM eller investere i ERP for at integrere virksomheden med dens omgivelser
| Undertitel | implementeringens syv trin |
|---|---|
| Forfatter | Henrik Andersen & Per Østergaard Jacobsen |
| Forlag | Børsen |
| Indbinding | Indbundet |
| Product Type | Danske bøger |
| Varegruppe | Management |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 21. maj 2003 |
| Sideantal | 239 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2003 |
| Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788775539666 |
| ISBN-10 | 8775539667 |
| EAN | 9788775539666 |
| Sprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





