Den engagerede leder
455,00 kr
555
ISBN
9788775538911
Det danske samfund står over for en revolution, hvis resultat vil afgøre, om Danmark overlever som nation. Vi befinder os i et nyt årtusind, hvor det er borgerens, lederens, medarbejderens, kundens og forbrugerens engagement, der afgør, hvilket samfund vi kommer til at leve i. Med andre ord befinder vi os i engagementets årti. Engagement er blevet den væsentligste drivkraft og konkurrenceparameter for samfund, virksomheder og mennesker. Dette skaber unikke vækstmuligheder for alle, men kræver samtidig i krisetider et ganske særligt engagement. Der stilles derfor i dag flere og flere nye krav til ledere for at kunne udfylde og opfylde lederjobbet. I lyset af disse krav opstår der et helt nyt mønster blandt de ""overlevelsesdygtige"" ledere med specielle kompetencer: De engagerede ledere.
Bogen forener grundlæggende teorier med en lang række praktiske eksempler og cases, der tilsammen præsenterer læserne for en inspirerende, nytænkende dagsorden.
Bogen forener grundlæggende teorier med en lang række praktiske eksempler og cases, der tilsammen præsenterer læserne for en inspirerende, nytænkende dagsorden.
Undertitel | Lidenskabens magt |
---|---|
Forfatter | Stig Kjerulf og Markus Bjørn Kraft |
Forlag | Børsen |
Indbinding | Indbundet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 31. okt. 2001 |
Sideantal | 247 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 9. jun. 2005 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788775538911 |
ISBN-10 | 8775538911 |
EAN | 9788775538911 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |