Der er kun én chef - kunden!
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702210934
Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.
Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.
Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.
Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.
| Undertitel | Danske Banks kurs ud af krisen |
|---|---|
| Forfatter | Tomas Lykke |
| Forlag | Gyldendal Business |
| Indbinding | Indbundet |
| Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
| Varegruppe | Management |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 11. nov. 2016 |
| Sideantal | 232 |
| Bredde | 164 |
| Højde | 208 |
| Dybde | 24 |
| Vægt | 475 |
| Første udgave | 0 |
| Oplagsdato | 24. mar. 2017 |
| Oplag | 3 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788702210934 |
| ISBN-10 | 8702210934 |
| EAN | 9788702210934 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | Søren Roed Schack |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





