Der er kun én chef - kunden!

Af: Tomas Lykke
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702210934
Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise. Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning. Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank. Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.
Specifikationer
Undertitel Danske Banks kurs ud af krisen
Forfatter Tomas Lykke
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Indbundet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 11. nov. 2016
Sideantal 232
Første udgave 0
Oplagsdato 24. mar. 2017
Oplag 3
Udgave 1
ISBN-13 9788702210934
ISBN-10 8702210934
EAN 9788702210934
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Søren Roed Schack
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.