Det lærende brand

Af: Claus Buhl
298,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776640613
Forbrugerne ændrer sig hele tiden, og det samme gør virksomhedens mærkevare i forbrugernes bevidsthed. Derfor skal virksomhederne arbejde med en læringsstrategi for deres mærkevarer - lærende brands - hvis de skal fastholde deres position eller tilkæmpe sig en ny.

Claus Buhl opstiller en række simple arbejdspunkter i denne bog, der sætter virksomheder i stand til at analysere, hvordan de skal arbejde med det lærende brand. Han gør op med traditionel markedsføring og brandingstrategi, og han viser læserne, hvordan forandringer i virksomhedernes omgivelser påvirker deres brands.

Hvordan kommer vi så videre? Virksomhederne skal give brandet et indhold, der gør, at forbrugerne vil tage det med ind i deres liv. Samspillet mellem forbrugerne og mærkevarerne bliver tæt, og det skal virksomhederne lære af.

De brands, der ikke lærer dette, vil ende som ubetydelige mærker, hvor det er pris og ikke navn, der tæller.

Specifikationer
Undertitel idérig branding til idésultne forbrugere
Forfatter Claus Buhl
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Product Type Danske bøger
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. apr. 2005
Sideantal 197
Bredde 156
Højde 227
Dybde 18
Vægt 383
Første udgave 2005
Oplagsdato 1. apr. 2008
Oplag 3
Udgave 1
ISBN-13 9788776640613
ISBN-10 8776640612
EAN 9788776640613
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.