Didaktionslæring i praksis
243,75 kr
På lager
ISBN
9788771606577
Denne bog handler om den refleksive samspilsform medieret læring. Gennem 21 forslag rettes blikket mod, hvordan en medierende praksis konkret kan se ud i både dagtilbud og skole. Formålet er at vise, hvordan mediering kan gøres på en systematisk måde, og i forlængelse heraf give et bud på, hvordan det pædagogiske teamarbejde kan organiseres og struktureres i didaktisk opmærksomme processer. Hvert kapitel i bogen afsluttes med refleksionsspørgsmål til drøftelse i teamet. Bogen er skrevet i direkte forlængelse af grundbogen Mediated Learning Experience - en inkluderende praksis i dagtilbud og skole (2017) en inkluderende praksis i dagtilbud og skole (2017), hvor forskning i og teori om mediering udfoldes
| Undertitel | 21 forslag til det pædagogiske teamarbejde |
|---|---|
| Forfatter | Micki Sonne Kaa Sunesen |
| Forlag | Dafolo |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Danmark, Førskoler og børnehaver, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet, Kognitiv psykologi |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | DAF |
| Udgivelsesdato | 17. dec. 2017 |
| Sideantal | 58 |
| Bredde | 200 |
| Højde | 200 |
| Dybde | 3 |
| Vægt | 160 |
| Første udgave | 2017 |
| Oplagsdato | 17. dec. 2017 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788771606577 |
| ISBN-10 | 8771606572 |
| EAN | 9788771606577 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





