Digitale diamanter
200,00 kr
556
ISBN
9788761902030
Digitale markedsmekanismer beskriver en vareudveksling hvor transaktionsomkostningerne enten grænser til nul eller er nul, og hvor der er fri adgang til markedet for både køber og sælger og fri fragang fra markedet. På det digitale marked er informationen skræddersyet til hver enkelt forbruger, og forbrugere og virksomheder har mulighed for at foretage omvendte auktioner og dermed presse priserne, fordi markedet bliver uhyre gennemsigtigt og bevægelserne sker med lynets hast.
Derfor er det så vigtigt at være med i udviklingen. En virksomhed kan ikke læne sig tilbage og tro, at den stadig har sine kunder i morgen. Bogen giver en overordnet strategisk rettesnor og opstiller en række af de hensyn ledelsen kan tage, inden virksomheden bevæger sig ud i e-handel.
Derfor er det så vigtigt at være med i udviklingen. En virksomhed kan ikke læne sig tilbage og tro, at den stadig har sine kunder i morgen. Bogen giver en overordnet strategisk rettesnor og opstiller en række af de hensyn ledelsen kan tage, inden virksomheden bevæger sig ud i e-handel.
Undertitel | E-handel og nye forretningsmodeller |
---|---|
Forfatter | Frederikke Krogh-Meibom;Kim Viborg Andersen |
Forlag | Forlaget Thomson A/S |
Indbinding | Paperback |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 6. nov. 2000 |
Sideantal | 100 |
Bredde | 150 |
Højde | 230 |
Dybde | 0 |
Vægt | 164 |
Første udgave | 2000 |
Oplagsdato | 6. nov. 2000 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Aktuelle ledelses- og styringsteknologier |
ISBN-13 | 9788761902030 |
ISBN-10 | 8761902039 |
EAN | 9788761902030 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |