E-tailhandel

Af: Martin Lindstrøm
498,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775538652
e-tailhandel - clicks, bricks & brands beskriver, hvordan fremtidens handelsplads allerede nu ændrer sig, og hvor den er på vej hen. Et centralt spørgsmål er, hvad der vil ske med traditionel detailhandel over de næste år, og hvilken fremtid e-handel har med lav indtjening, ustabil distribution og manglende kundetilslutning. Bogens pointe er, at der vil ske en sammensmeltning af e-handel og detailhandel - af online- og offline-forretninger. I kølvandet på dette, opstår en ny type forretning, der kaldes clicks & mortar (klik og mørtel) på grund af fusionen mellem ny og gammel økonomi.

Martin Lindstrom viser gennem meget illustrative og brugbare cases, hvordan førende internetvirksomheder som Toys 'R' Us og det amerikanske drugstore.com indgår aftaler med offline-partnere, og hvordan de dermed er ved at konvertere til clicks & mortar-forretninger. Sådanne aftaler og partnerskaber er resultatet af et behov hos kunderne, et behov som givet bliver større i fremtiden. E-handel og detailhandel er allerede nu på vej mod en sammensmeltning, hvilket giver os et fingerpeg om, hvordan handel i fremtiden kommer til at foregå.
Specifikationer
Undertitel clicks, bricks & brands
Forfatter Martin Lindstrøm
Forlag L&R Business
Indbinding Indbundet
Product Type Danske bøger
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. okt. 2001
Sideantal 343
Bredde 171
Højde 241
Dybde 31
Vægt 784
Første udgave 2001
Oplagsdato 1. okt. 2001
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788775538652
ISBN-10 8775538652
EAN 9788775538652
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter Annette Rosenberg
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.