Erhvervsjura - for marketing og service
300,00 kr
553
ISBN
9788741268286
Erhvervsjura - for marketing og service er i 3. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger.
Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, opgaver og links til supplerende læsning.
| Forfatter | Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Anne Mette Bryde Nibe |
|---|---|
| Forlag | HansReitzels |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | For højere uddannelse og universitetsuddannelse, Jura, generelle emner |
| Varegruppe | Samfund, div. |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 9. aug. 2017 |
| Sideantal | 394 |
| Bredde | 174 |
| Højde | 241 |
| Dybde | 21 |
| Vægt | 596 |
| Første udgave | 2015 |
| Oplagsdato | 9. aug. 2017 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 3 |
| Recall To | 1. aug. 2018 |
| Recall From | 3. jul. 2018 |
| ISBN-13 | 9788741268286 |
| ISBN-10 | 8741268286 |
| EAN | 9788741268286 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




