Erhvervsjura - for marketing og service
300,00 kr
553
ISBN
9788741268286
Erhvervsjura - for marketing og service er i 3. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger.
Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, opgaver og links til supplerende læsning.
Forfatter | Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Anne Mette Bryde Nibe |
---|---|
Forlag | HansReitzels |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For højere uddannelse og universitetsuddannelse, Jura, generelle emner |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 9. aug. 2017 |
Sideantal | 394 |
Bredde | 174 |
Højde | 241 |
Dybde | 21 |
Vægt | 596 |
Første udgave | 2015 |
Oplagsdato | 9. aug. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 3 |
Recall To | 1. aug. 2018 |
Recall From | 3. jul. 2018 |
ISBN-13 | 9788741268286 |
ISBN-10 | 8741268286 |
EAN | 9788741268286 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Lisbeth Neigaard |
Illustreret i farver/sh | Nej |