Giv dit brand en personlig stemme

Af: Louise Bonfils Høck
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702298840
En influencer kan være mange ting. Det kan være en, der bestyrer en professionel kanal, hvor indhold af høj kvalitet når ud til flere hundredetusinde følgere. Det kan være en, der udsender en videodagbog, eller som livestreamer fra teenageværelset om mode og skønhed. Eller det kan være en, der spiller Fortnite med sin vennekreds som modtagere.   Influencermarketing er den hastigst voksende marketing- og kommunikationskanal i disse år, for marketingpotentialet kan være enormt. Men arbejdet med influencere kan også være en skræmmende jungle at kaste sig ud i. Og selvom det lykkes at finde vej, kan det være svært at vide, hvordan man bedst samarbejder med influencerne og efterfølgende måler sine resultater. Bogen går systematisk til værks og gennemgår fra A-Z, hvordan man arbejder strategisk med influencere:   Sådan lægger du den rette kampagnestrategi Sådan vælger du den rette influencer Sådan udvikler du godt indhold i samarbejde med influenceren Hvad kræver det at gennemføre influencerkampagner? Hvordan kan man måle og dokumentere effekten af indsatsen?   Med denne bog i hånden får du en tjekliste med best practice-guidelines og sikkerhed for, at du får tænkt alt igennem og sikrer dig det bedst mulige afsæt for succesfulde influencerkampagner.
Specifikationer
Undertitel Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
Forfatter Louise Bonfils Høck
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Forretningsstrategier, Praktisk brug af informationsteknologi
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 18. aug. 2020
Sideantal 278
Bredde 144
Højde 220
Dybde 22
Vægt 454
Første udgave 0
Oplagsdato 18. aug. 2020
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8702298840
EAN 9788702298840
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.