Good to Great i det offentlige

Af: James C. Collins
198,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776642266

Tør du se de brutale kendsgerninger i øjnene?

Og indse at vejen frem i den offentlige sektor ikke er at opføre sig mere og mere som en virksomhed. Succes i det offentlige måles ikke i kroner og ører, men hvordan måler man succes, som ikke gøres op i penge? Dette er det første af fem spørgsmål, som Jim Collins forsøger at besvare i Good to great i det offentlige. Bogen er et tillæg til hans bestseller Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk... og andre ikke, og den giver et indblik i, hvordan man som offentlig instans kan yde et unikt bidrag og gøre sit arbejde så fortræffeligt, at hvis organisationen ophørte med at eksistere, ville den efterlade et hul, der ville være svært for andre organisationer at udfylde.

Specifikationer
Undertitel hvorfor en erhvervsorienteret tankegang ikke er svaret et tillæg til Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet f
Forfatter James C. Collins
Forlag L&R Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Danmark, Statslig myndighed, national myndighed føderal myndighed
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 21. sep. 2007
Sideantal 61
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2007
Oplagsdato 21. sep. 2007
Oplag 1
Udgave 1
Serie Kort til viden Børsen offentlig
ISBN-13 9788776642266
ISBN-10 8776642267
EAN 9788776642266
Sprog dan
Orignalsprog eng
Oversætter Kristina Back
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.