Good to Great i det offentlige
Tør du se de brutale kendsgerninger i øjnene?
Og indse at vejen frem i den offentlige sektor ikke er at opføre sig mere og mere som en virksomhed. Succes i det offentlige måles ikke i kroner og ører, men hvordan måler man succes, som ikke gøres op i penge? Dette er det første af fem spørgsmål, som Jim Collins forsøger at besvare i Good to great i det offentlige. Bogen er et tillæg til hans bestseller Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk... og andre ikke, og den giver et indblik i, hvordan man som offentlig instans kan yde et unikt bidrag og gøre sit arbejde så fortræffeligt, at hvis organisationen ophørte med at eksistere, ville den efterlade et hul, der ville være svært for andre organisationer at udfylde.
Undertitel | hvorfor en erhvervsorienteret tankegang ikke er svaret et tillæg til Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet f |
---|---|
Forfatter | James C. Collins |
Forlag | L&R Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Danmark, Statslig myndighed, national myndighed føderal myndighed |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 21. sep. 2007 |
Sideantal | 61 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 21. sep. 2007 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Kort til viden Børsen offentlig |
ISBN-13 | 9788776642266 |
ISBN-10 | 8776642267 |
EAN | 9788776642266 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Kristina Back |
Illustreret i farver/sh | Nej |