Sælg bedre
248,75 kr
500
ISBN
9788721029807
Denne bog handler om at sælge - et produkt, en ide, sig selv.
Vi sælger alle os selv mange gange hver dag - til kolleger, til familien, til vennerne - og bytter og handler hele tiden. Nogle er bedre til det end andre.
Bogen beskriver salg bredt, lige fra salg af ting og ideer til sig selv i jobsamtaler og lønforhandlinger og er lige dele fortælling og anekdoter (som gør den underholdende at læse) og kogebog over salgsteknikker: påklædning, soignering, humør, begejstring, aktiv lytning, tillid og troværdighed, håndtering af reklamationer.
Bogen fortæller, hvilke parametre, der udgør det gode salg, og hvad man kan sælge: tid, penge, skønhed og magelighed. Det går i bund og grund ud på at skabe ønsket hos modtageren om at eje eller frygten for at miste.
Særlige afsnit handler om at afslutte salget, mistede ordrer og gennemførelse af salget.
Bogen bygger på Søren Unmack mangeårige erfaring. Han var den, der fik gang i salget af Carmen Curlers. Han har solgt knive på gaden i Århus og London, han driver et par frisørsaloner, og alt sammen gør han med en uimodståelig ildhu.
Vi sælger alle os selv mange gange hver dag - til kolleger, til familien, til vennerne - og bytter og handler hele tiden. Nogle er bedre til det end andre.
Bogen beskriver salg bredt, lige fra salg af ting og ideer til sig selv i jobsamtaler og lønforhandlinger og er lige dele fortælling og anekdoter (som gør den underholdende at læse) og kogebog over salgsteknikker: påklædning, soignering, humør, begejstring, aktiv lytning, tillid og troværdighed, håndtering af reklamationer.
Bogen fortæller, hvilke parametre, der udgør det gode salg, og hvad man kan sælge: tid, penge, skønhed og magelighed. Det går i bund og grund ud på at skabe ønsket hos modtageren om at eje eller frygten for at miste.
Særlige afsnit handler om at afslutte salget, mistede ordrer og gennemførelse af salget.
Bogen bygger på Søren Unmack mangeårige erfaring. Han var den, der fik gang i salget af Carmen Curlers. Han har solgt knive på gaden i Århus og London, han driver et par frisørsaloner, og alt sammen gør han med en uimodståelig ildhu.
Undertitel | dig selv og dine idéer |
---|---|
Forfatter | Søren Unmack |
Forlag | Borgen |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Børnepsykologi og udviklingspsykologi, Salg og marketing, Takt og tone: Tips og råd |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 18. sep. 2007 |
Sideantal | 193 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 18. sep. 2007 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788721029807 |
ISBN-10 | 8721029806 |
EAN | 9788721029807 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |