Håndbog i strategisk public relations - sampak

Af: Henrik Merkelsen (red.)
528,75 kr
500
ISBN
9788759315095
Fås som 9788759313138 + 9788759315101

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af Public Relations. Bogen behandler blandt andet Stakeholder Management, Corporate Social Responsibility og Corporate Communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over  specialdiscipliner som Issues Management, krisekommunikation, Public Affairs og Investor Relations der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger. Cases til Strategisk Public Relations stiller skarpt på nogle af de udfordringer, PR-faget møder i sin praktiske udfoldelse. De enkelte cases følger kapitlerne i Håndbog i strategisk public relations og inddrager centrale aspekter af de behandlede teorier. Sigtet er ikke at finde facit på teoretiske problemstillinger i praksis, og de enkelte cases skal derfor ikke læses, som var de best practice. Derimod afspejler denne casesamling genuine problem-stillinger og udfordringer, som PR-fagets praktikere må forholde sig til i deres arbejde.
Specifikationer
Undertitel med Casesamling til strategisk public relations
Forfatter Henrik Merkelsen (red.)
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 3. maj 2010
Sideantal 430
Bredde 171
Højde 241
Dybde 33
Vægt 1039
Første udgave 2010
Oplagsdato 10. sep. 2010
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788759315095
ISBN-10 8759315091
EAN 9788759315095
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.