Heartstorm
320,00 kr
500
ISBN
9788790959791
The Dream Society 2
HEARTSTORM®
Fra corporate identity til corporate story
Fra reklame til storytelling
Fra job og fritid til tilværelse
Dette er brugsanvisningen på storytelling, hvor "The Dream Society" var opskriften.
Forfatteren er fremtidsforskeren Rolf Jensen, hvis succesbog "The Dream Society" blev oversat til otte sprog og alene i Danmark solgt i 16000 eksemplarer.
"The Dream Society" fortalte, hvordan følelser vil afløse facts som den afgørende beslutningsfaktor, og om markedet for eventyr og historier.
I "HEARTSTORM®" fortæller Rolf Jensen, hvor man finder den gode historie. Og hvordan man fortæller den.
HEARTSTORM®
Fra corporate identity til corporate story
Fra reklame til storytelling
Fra job og fritid til tilværelse
Dette er brugsanvisningen på storytelling, hvor "The Dream Society" var opskriften.
Forfatteren er fremtidsforskeren Rolf Jensen, hvis succesbog "The Dream Society" blev oversat til otte sprog og alene i Danmark solgt i 16000 eksemplarer.
"The Dream Society" fortalte, hvordan følelser vil afløse facts som den afgørende beslutningsfaktor, og om markedet for eventyr og historier.
I "HEARTSTORM®" fortæller Rolf Jensen, hvor man finder den gode historie. Og hvordan man fortæller den.
Undertitel | The dream society 2 |
---|---|
Forfatter | Rolf Jensen |
Forlag | JP Bøger |
Indbinding | Ingen |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 24. okt. 2002 |
Sideantal | 200 |
Bredde | 155 |
Højde | 230 |
Dybde | 15 |
Vægt | 347 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 20. mar. 2003 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
Serie | The Dream Society, 2 |
ISBN-13 | 9788790959791 |
ISBN-10 | 8790959795 |
EAN | 9788790959791 |
Sprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |