Hvem har taget min kaffe?
138,75 kr
På lager
ISBN
9788771920604
Hvad skal der til for at holde på mine kunder?
– Gode kundeoplevelser!
– Gode kundeoplevelser!
Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt. Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed.
Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.
Undertitel | En lille bog om kundeoplevelser. |
---|---|
Forfatter | Tomas Lykke |
Forlag | PubliShare |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Forretningsstrategier, Kundeservice, Ledelse og ledelsesteknikker, Præstationsledelse og -vurdering, Salg og marketing, Salgsledelse og markedsføringsledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 19. mar. 2020 |
Sideantal | 144 |
Bredde | 139 |
Højde | 198 |
Dybde | 13 |
Vægt | 210 |
Første udgave | 2020 |
Oplagsdato | 19. mar. 2020 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8771920609 |
EAN | 9788771920604 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |