Varmluftsstrategi for begyndere
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702288445
Hvem kender ikke til meningsløse arbejdsglædeprojekter med trivselsplakater på toiletterne. Seminarer om kerneværdier, som ingen alligevel kan huske. Endeløse møder uden dagsorden og verdensfjerne innovationsstrategier, hvis eneste resultat er, at vi lige om lidt skal omstruktureres – igen.
Gennem de seneste år har mængden af interne varmluftsprojekter på vores arbejdspladser fået et omfang, så det kan være svært at få tid til at passe sit arbejde. Men hvorfor er det blevet sådan? Og er der slet ikke noget, man kan gøre for at begrænse absurditeterne?
Det handler ikke bare om at grine ad absurditeterne. Med Varmluftsstrategi for begyndere går Per Helge bag kulisserne og forklarer, hvad der i virkeligheden foregår, når alle de meningsløse initiativer bliver rullet ud. For hvis vi forstår, hvad der sker, kan vi måske blive bedre til at hjælpe hinanden til at stoppe idiotien.
Undertitel | Hvorfor topchefer blander sig for meget og medarbejdere skal blive bedre til at sige nej |
---|---|
Forfatter | Per Helge Sørensen |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Arbejdsforhold, sundhed og sikkerhed, Ledelse og beslutningstagning, Ledelse: lederskab og motivation |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 2. apr. 2020 |
Sideantal | 250 |
Bredde | 142 |
Højde | 220 |
Dybde | 22 |
Vægt | 332 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 2. apr. 2020 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8702288445 |
EAN | 9788702288445 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Sune Ehlers |
Illustreret i farver/sh | Nej |