Indholdsbaseret Markedsføring
37,50 kr
På lager
ISBN
9788797135600
Stop engang!
Synes du også, at annoncering på internettet er blevet lige lovligt dyrt?
Hvis du er virksomhedsejer, er det garanteret noget, som du ofte har rynket på næsen over i lang tid efterhånden.
Vidste du, at der faktisk findes der en alternativ markedsføringsstrategi?
En strategi, som giver længerevarende resultater og koster 0 annoncekroner!
Lyder det som marketingsløsningen, du har sukket efter?
Så er bogen, “Indholdsbaseret markedsføring” lige noget for dig!
Du får 186 yderst letlæselige sider, om hvad indholdsbaseret markedsføring er, og hvordan du helt konkret kan gøre brug af det i din virksomhed.
Bogen er skrevet af Simon Elkjær, som har over 12 års praktisk erfaring med at optimere hjemmesider, så de tiltrækker flere kunder og skaber mere vækst.
Du skal ikke forvente dig et tungt, akademisk værk, men derimod en inspirerende, holdningspræget og anvendelig guide til alle, der beskæftiger sig med marketing.
Bogen er fyldt med en hel række konkrete idéer og håndgribelige taktikker, hvilket 34 velovervejede citater fra kendte erhvervsfolk vil få dig til reflektere over fra start til slut.
“Indholdsbaseret markedsføring” er hurtigt at læse, og ikke mindst let at anvende, og derfor vil den helt sikkert også bringe værdi til dig og din virksomhed.
Synes du også, at annoncering på internettet er blevet lige lovligt dyrt?
Hvis du er virksomhedsejer, er det garanteret noget, som du ofte har rynket på næsen over i lang tid efterhånden.
Vidste du, at der faktisk findes der en alternativ markedsføringsstrategi?
En strategi, som giver længerevarende resultater og koster 0 annoncekroner!
Lyder det som marketingsløsningen, du har sukket efter?
Så er bogen, “Indholdsbaseret markedsføring” lige noget for dig!
Du får 186 yderst letlæselige sider, om hvad indholdsbaseret markedsføring er, og hvordan du helt konkret kan gøre brug af det i din virksomhed.
Bogen er skrevet af Simon Elkjær, som har over 12 års praktisk erfaring med at optimere hjemmesider, så de tiltrækker flere kunder og skaber mere vækst.
Du skal ikke forvente dig et tungt, akademisk værk, men derimod en inspirerende, holdningspræget og anvendelig guide til alle, der beskæftiger sig med marketing.
Bogen er fyldt med en hel række konkrete idéer og håndgribelige taktikker, hvilket 34 velovervejede citater fra kendte erhvervsfolk vil få dig til reflektere over fra start til slut.
“Indholdsbaseret markedsføring” er hurtigt at læse, og ikke mindst let at anvende, og derfor vil den helt sikkert også bringe værdi til dig og din virksomhed.
Undertitel | version 1 |
---|---|
Forfatter | Simon Elkjær |
Forlag | Nutimo Consult ApS |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Økonomi |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 9. aug. 2019 |
Sideantal | 186 |
Bredde | 149 |
Højde | 210 |
Dybde | 13 |
Vægt | 252 |
Første udgave | 2019 |
Oplagsdato | 9. aug. 2019 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8797135607 |
EAN | 9788797135600 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |