Servicedesign

Af: Søren Bechmann
430,00 kr
På lager
ISBN
9788776757762

I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald  blot nye udgaver af gamle.

 

Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft.

 

Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder.

 

Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl.a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde. 

Specifikationer
Forfatter Søren Bechmann
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Økonomi
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 5. jan. 2010
Sideantal 288
Bredde 171
Højde 240
Dybde 15
Vægt 557
Første udgave 2010
Oplagsdato 14. sep. 2017
Oplag 4
Udgave 1
ISBN-13 9788776757762
ISBN-10 8776757762
EAN 9788776757762
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.