Innovation gennem netværk

Af: Anders Drejer, Claus Bech Homann & Sten Dyrmose
298,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776642327

Virksomheder, institutioner og læreanstalter skal opbygges som netværk - dynamiske, midlertidige, hurtige og intelligente organisationer - hvis de skal skabe innovation på fremtidens markeder. Industrialderens gammeldags hierarkier og bureaukratier er for langsomme og usmidige. Der skal en ny ledelsesstil til.

Turbulens og krav om nye produkter, ydelser med videnindhold og oplevelser samt massiv international konkurrence hører til dagligdagen for langt de fleste danske virksomheder. Svaret på disse omfattende krav er en øget grad af innovation. Vi skal simpelthen forny os markant mere og markant hurtigere, formodentlig med de samme omkostninger som nu. Det stiller krav om kreativitet i den måde, vi leder vore organisationer på.

Bogen afdækker med stor indsigt de udfordringer fremtidens virksomheder står over for. Den fortæller, hvordan virksomheden ved at organisere sig rigtigt kan forøge sin innovationskraft markant.

Specifikationer
Forfatter Anders Drejer, Claus Bech Homann & Sten Dyrmose
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 22. feb. 2007
Sideantal 264
Bredde 160
Højde 235
Dybde 23
Vægt 520
Første udgave 2005
Oplagsdato 22. feb. 2007
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788776642327
ISBN-10 8776642321
EAN 9788776642327
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.