Innovationsmotorvejen

Af: Debra M. Amidon
455,00 kr
558
ISBN
9788776640422
Innovationsmotorvejen er en bog om, hvordan mennesker og virksomheder bedst muligt skaber innovation. Innovation er groft sagt at bringe et nyt produkt på markedet. Hvilke faktorer og elementer, der ligger til grund for dette, behandles med stor indsigt af amerikanske Debra Amidon.

Debra Amidon har arbejdet for en lang række amerikanske, europæiske og danske virksomheder bl.a. Novo Nordisk samt for Øresundsregionen, og det er hendes erfaringer fra dette arbejde, der danner baggrund for denne grundige innovationsbog.

Viden er grundlaget for, at innovation kan finde sted eller opstå, hvilket betyder, at vi er nødt til at vide, hvad viden er, og hvordan man bedst arbejder med den. Videnledelse er derfor en helt central del af enhver innovationsproces, og Amidon gennemgår punkt for punkt, hvordan virksomheden kan arbejde med videndeling og videnledelse for at optimere sin innovation.
Specifikationer
Forfatter Debra M. Amidon
Forlag Børsens Forlag
Indbinding Ingen
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 6. dec. 2004
Sideantal 285
Bredde 167
Højde 241
Dybde 29
Vægt 708
Første udgave 2004
Oplagsdato 6. dec. 2004
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776640422
ISBN-10 8776640426
EAN 9788776640422
Sprog dan
Orignalsprog eng
Oversætter Annette Rosenberg
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.