Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Af: Morten Münster
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702243581

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre.

Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign.
Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

Specifikationer
Undertitel Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
Forfatter Morten Münster
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Behaviorisme, adfærdsteori, Salg og marketing, Økonomi og adfærd
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 18. sep. 2017
Sideantal 312
Bredde 145
Højde 212
Dybde 26
Vægt 477
Første udgave 0
Oplagsdato 7. okt. 2024
Oplag 22
Udgave 1
ISBN-13 9788702243581
ISBN-10 8702243581
EAN 9788702243581
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Christine Clemmensen
Omslagsgrafiker Helle Harder
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.