Kom ud over rampen

Af: Jan Felland
60,00 kr
På lager
ISBN
9788759319895
Der er masser af faglig formidling og kommunikation i magasiner og fagblade, på museer og udstillinger, på hjemmesider, i apps, i oplevelsescentre, i personlig rådgivning, i tv-udsendelser og i kampagner. Bag formidlingen står fagjournalister, kommunikationsfolk, marketers, udstillingsansvarlige, fageksperter, offentlige myndigheder, undervisere, redaktører og rådgivere. På trods af omfanget af faglig formidling i praksis er området overraskende uopdyrket, når det gælder fælles teorier og modeller at arbejde efter. Det gør denne bog noget ved. Med fokus på faglig formidlings effekter præsenterer Kom ud over rampen en række nye strategiske modeller til den overordnede planlægning, uanset om indholdet er viden, kultur, oplevelser, information, forskning, kunst eller andet. Med sine mange nye indsigter, teorier, cases og modeller er Kom ud over rampen både en grundbog og en værktøjskasse til de centrale overvejelser omkring fx målgrupper, fagligt vs. populært samt valg af indhold og form. Bogens modeller kan bruges til at tilrettelægge indhold, så brugerne bliver opmærksomme på det, motiveres og bliver klogere (eller ændrer holdning og adfærd), og de kan bruges til at vurdere og optimere eksisterende faglig formidling for at afdække helt nye målgrupper og potentialer.
Specifikationer
Undertitel Effektiv formidling, content marketing og kommunikation
Forfatter Jan Felland
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Paperback
Thema koder Forskning og information: generelt
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 3. dec. 2014
Sideantal 200
Bredde 172
Højde 240
Dybde 22
Vægt 564
Første udgave 0
Oplagsdato 3. dec. 2014
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788759319895
ISBN-10 8759319895
EAN 9788759319895
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.