Kommunikationsstrategi for fattigrøve

Af: Kresten Schultz Jørgensen
200,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788702114478
Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen? Offentlige institutioner og velgørende foreninger kæmper i dag en hård kamp om kunder, medarbejdere og medieopmærksomhed, nøjagtig ligesom private virksomheder gør. Forskellen er, at de hverken har noget stort markedsføringsbudget eller nogen marketingafdeling til at gøre arbejdet. Denne bog er en håndsrækning til de ledere i den offentlige sektor og det frivillige Danmark, der mangler både hænder og penge. Den viser, hvordan organisationen ved egen hjælp kan bygge en levende kommunikationsstrategi op, så organisationen bliver synlig i sin omverden og kan tiltrække den nødvendige opmærksomhed. Kommunikationsstrategi for fattigrøve er den fjerde bog i en serie af ganske korte og praktiske bøger om kommunikation.
Specifikationer
Undertitel effektiv positionering uden dyr reklame
Forfatter Kresten Schultz Jørgensen
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, PR, Salg og marketing, Salgsledelse og markedsføringsledelse
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 10. maj 2012
Sideantal 143
Bredde 122
Højde 178
Dybde 13
Vægt 168
Første udgave 0
Oplagsdato 10. maj 2012
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788702114478
ISBN-10 8702114478
EAN 9788702114478
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Søren Roed Schack
Omslagsgrafiker Søren Roed Schack
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.