Kommunikationsstrategi for fattigrøve
200,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788702114478
Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?
Offentlige institutioner og velgørende foreninger kæmper i dag en hård kamp om kunder, medarbejdere og medieopmærksomhed, nøjagtig ligesom private virksomheder gør. Forskellen er, at de hverken har noget stort markedsføringsbudget eller nogen marketingafdeling til at gøre arbejdet.
Denne bog er en håndsrækning til de ledere i den offentlige sektor og det frivillige Danmark, der mangler både hænder og penge. Den viser, hvordan organisationen ved egen hjælp kan bygge en levende kommunikationsstrategi op, så organisationen bliver synlig i sin omverden og kan tiltrække den nødvendige opmærksomhed.
Kommunikationsstrategi for fattigrøve er den fjerde bog i en serie af ganske korte og praktiske bøger om kommunikation.
Undertitel | effektiv positionering uden dyr reklame |
---|---|
Forfatter | Kresten Schultz Jørgensen |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, PR, Salg og marketing, Salgsledelse og markedsføringsledelse |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. maj 2012 |
Sideantal | 143 |
Bredde | 122 |
Højde | 178 |
Dybde | 13 |
Vægt | 168 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 10. maj 2012 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702114478 |
ISBN-10 | 8702114478 |
EAN | 9788702114478 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | Søren Roed Schack |
Omslagsgrafiker | Søren Roed Schack |
Illustreret i farver/sh | Nej |