Læringsstile og erhvervspædagogik
50,00 kr
På lager
ISBN
9788778818973
Dette hæfte beskriver, hvad der forstås ved læringsstil, og hvorfra begrebet har sin oprindelse. Hæftet forholder sig desuden kritisk til den måde, mange erhvervsskoler forstår og anvender læringsstilbegrebet på.
Med ændringen af erhvervsuddannelsesloven skal eleverne vurderes på deres reale kompetencer. Her er det afgørende, at læringsstilbegrebet bliver brugt realistisk, konstruktivt og udfordrende. Og ikke medvirker til at sætte eleverne i firkantede båse, reducerer deres talenter eller forhindrer dem i at lære nye måder at lære på.
Sidst, men ikke mindst, giver hæftet en række anvisninger til, hvad læreren kan gøre i den praktiske hverdag.
Med ændringen af erhvervsuddannelsesloven skal eleverne vurderes på deres reale kompetencer. Her er det afgørende, at læringsstilbegrebet bliver brugt realistisk, konstruktivt og udfordrende. Og ikke medvirker til at sætte eleverne i firkantede båse, reducerer deres talenter eller forhindrer dem i at lære nye måder at lære på.
Sidst, men ikke mindst, giver hæftet en række anvisninger til, hvad læreren kan gøre i den praktiske hverdag.
Forfatter | Torben Størner |
---|---|
Forlag | Erhvervsskolernes Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | EF |
Udgivelsesdato | 1. sep. 2007 |
Sideantal | 31 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2007 |
Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788778818973 |
ISBN-10 | 8778818974 |
EAN | 9788778818973 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | und |
Illustreret i farver/sh | Nej |