Ledelse af forandring
Bogen bevæger sig på tre planer: på det personlige plan, dvs. forandringer der påvirker vores personlige liv; på virksomheds- og organisationsplan, som er forretningsmæssig forståelse og håndtering af forandringer; og endelig på samfundsplan, hvilket vil sige, hvordan vi som nation vælger at se på, at samfundet er under konstant forandring. Hvert af de tre planer gennemgås og betragtes i sammenhæng med de andre. Det skaber overblik og forståelse for forandringens drivere uanset perspektiv.
Forfatterne har udført et stort researcharbejde, og interviewet en lang række virksomhedsledere i forbindelse med bogen. De giver svar på, hvordan store og små virksomheder og organisationer, private som offentlige, håndterer forandringer. Disse spændende data præsenteres som eksempler og cases gennem hele bogen.
| Undertitel | virksomhedens konkurrencekraft |
|---|---|
| Forfatter | Steen Hildebrandt & Søren Brandi |
| Forlag | Akademisk Forlag |
| Indbinding | Hæftet |
| Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
| Varegruppe | Management |
| Ekspedition | DBK |
| Udgivelsesdato | 24. apr. 2008 |
| Sideantal | 235 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 2005 |
| Oplagsdato | 22. jul. 2009 |
| Oplag | 2 |
| Udgave | 2 |
| ISBN-13 | 9788776643058 |
| ISBN-10 | 8776643050 |
| EAN | 9788776643058 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





