Ledelse af forandring
Bogen bevæger sig på tre planer: på det personlige plan, dvs. forandringer der påvirker vores personlige liv; på virksomheds- og organisationsplan, som er forretningsmæssig forståelse og håndtering af forandringer; og endelig på samfundsplan, hvilket vil sige, hvordan vi som nation vælger at se på, at samfundet er under konstant forandring. Hvert af de tre planer gennemgås og betragtes i sammenhæng med de andre. Det skaber overblik og forståelse for forandringens drivere uanset perspektiv.
Forfatterne har udført et stort researcharbejde, og interviewet en lang række virksomhedsledere i forbindelse med bogen. De giver svar på, hvordan store og små virksomheder og organisationer, private som offentlige, håndterer forandringer. Disse spændende data præsenteres som eksempler og cases gennem hele bogen.
Undertitel | virksomhedens konkurrencekraft |
---|---|
Forfatter | Steen Hildebrandt & Søren Brandi |
Forlag | Akademisk Forlag |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 24. apr. 2008 |
Sideantal | 235 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2005 |
Oplagsdato | 22. jul. 2009 |
Oplag | 2 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788776643058 |
ISBN-10 | 8776643050 |
EAN | 9788776643058 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |