Literacy og læringsmål
342,50 kr
På lager
ISBN
9788771603323
Denne bog introducerer og diskuterer literacybegrebet generelt og i forhold til undervisningen i børnehaveklasse, 1. og 2. klasse. I bogens kapitler giver forskere og praktikere bud på, hvordan literacy kan forstås, praktiseres og kobles med læringsmål. Her er eksempler på pædagogisk praksis, som kan inspirere til egen praksis i forskellige fag og på tværs af fag, idet der er fokus på, at eleverne er aktive og meningsskabende i deres læring.
| Undertitel | I indskolingen |
|---|---|
| Forfatter | Gunther Kress, Kate Cowan, Peter Heller Lützen, Michael Wahl Andersen, Peter Weng, Ditte Marie Pagaard, Susanne Karen Jacobsen, Karoline Søgaard, Helle Iben Bylander, Trine Kjær Krogh, James Nottingham, Dorte Østergren-Olsen, Inger Maibom, Mette Vedsgaard |
| Forlag | Dafolo |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Danmark, Førskoler og børnehaver, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet, Kognitiv psykologi |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | DAF |
| Udgivelsesdato | 31. aug. 2017 |
| Sideantal | 160 |
| Bredde | 170 |
| Højde | 240 |
| Dybde | 9 |
| Vægt | 400 |
| Første udgave | 2017 |
| Oplagsdato | 31. aug. 2017 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| Serie | Literacy og læring i fokus |
| ISBN-13 | 9788771603323 |
| ISBN-10 | 8771603328 |
| EAN | 9788771603323 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





