Management Accounting, Financial Measurement and Planning - volume 2

Af: Erik Krogager;Jette Lauritzen
295,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788776755829
Denne lærebog (vol. 2)er en revideret udgave, der følger de seneste fagplaner, bl.a. på den internationale Markedsføringsøkonomuddannelse, således at den sammen med vol 1 udgør en opdateret helhed. Managemnet Accounting Vol. 2 indeholder en introduktion til finansiel ledelse, økonomistyring samt udarbejdelse af et budget. Derudover indgår der følgende emner: Activity Based Costing, Balanced Score Card Investering Frembringelse af økonomiske midler Introduktion til flerårige beslutningsmodeller Social ansvarlighed. Lærebogen henvender sig til de mange internationale uddannelser i Danmark, bl.a. den internationale linje ved akademiuddannelserne. Bogen er skrevet på engelsk
Specifikationer
Undertitel within a Financial and Marketing Perspective
Forfatter Erik Krogager;Jette Lauritzen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Økonomi
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 19. aug. 2008
Sideantal 224
Bredde 157
Højde 235
Dybde 15
Vægt 432
Første udgave 2000
Oplagsdato 15. jul. 2013
Oplag 2
Udgave 2
ISBN-13 9788776755829
ISBN-10 8776755829
EAN 9788776755829
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Ole Leif og Ida Magdalene, Grafisk Design & A.D.
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.