Management Accounting, Financial Measurement and Planning - volume 2
295,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788776755829
Denne lærebog (vol. 2)er en revideret udgave, der følger de seneste fagplaner, bl.a. på den internationale Markedsføringsøkonomuddannelse, således at den sammen med vol 1 udgør en opdateret helhed.
Managemnet Accounting Vol. 2 indeholder en introduktion til finansiel ledelse, økonomistyring samt udarbejdelse af et budget. Derudover indgår der følgende emner:
Activity Based Costing,
Balanced Score Card
Investering
Frembringelse af økonomiske midler
Introduktion til flerårige beslutningsmodeller
Social ansvarlighed.
Lærebogen henvender sig til de mange internationale uddannelser i Danmark, bl.a. den internationale linje ved akademiuddannelserne. Bogen er skrevet på engelsk
Undertitel | within a Financial and Marketing Perspective |
---|---|
Forfatter | Erik Krogager;Jette Lauritzen |
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Økonomi |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 19. aug. 2008 |
Sideantal | 224 |
Bredde | 157 |
Højde | 235 |
Dybde | 15 |
Vægt | 432 |
Første udgave | 2000 |
Oplagsdato | 15. jul. 2013 |
Oplag | 2 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788776755829 |
ISBN-10 | 8776755829 |
EAN | 9788776755829 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Ole Leif og Ida Magdalene, Grafisk Design & A.D. |
Illustreret i farver/sh | Nej |