Medier og samfund

Af: Klaus Bruhn Jensen
310,00 kr
På lager
ISBN
9788759317266
Medier fra tv, radio og aviser til internet og mobiltelefoner er en uadskilleligdel af politik og økonomi, kultur og hverdag. Denne bog giver en indføring i detgensidige afhængighedsforhold mellem dagens samfund og dagens medier.2. udgaven af Medier og samfund er opdateret og udvidet med:Den nyeste danske og internationale forskning om internet og mobile medier.Flere eksempler om digitale medier og deres betydning i samfundet.Uddybende analyser af forholdet mellem ”nye” og ”gamle” medier.To helt nye kapitler om:Metoder til undersøgelser af medier og kommunikation, bl.a. ud fra bigdata; de store datamængder, som brugen af sociale og andre digitale medierskaber.Mediernes tekster; de tegn, meddelelser og genrer, der er de konkretebærere af kommunikationen i samfundet, og som i stigende grad bevægersig på tværs af medier og sociale kontekster.Bogen henvender sig især til studerende på grundkurser om medier ved universiteter,seminarier og højskoler. Samtidig tilbyder den en opdateret fremstillingom mediernes tilstand til alle, der arbejder med medier og bruger dem til hverdag.
Specifikationer
Undertitel En introduktion
Forfatter Klaus Bruhn Jensen
Forlag Samfundsliteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder For universitetsuddannelse, Lærervejledninger og undervisningsmateriale, Medievidenskab
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 24. sep. 2013
Sideantal 255
Bredde 156
Højde 230
Dybde 16
Vægt 579
Første udgave 2007
Oplagsdato 21. aug. 2015
Oplag 2
Udgave 2
Recall To 7. aug. 2023
Recall From 7. jul. 2023
ISBN-13 9788759317266
ISBN-10 8759317264
EAN 9788759317266
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.