Når vikinger slås
298,75 kr
500
ISBN
9788776920104
Skandinaviske virksomheder har det svært med hinanden. Bogen sætter fingeren på de kulturbarrierer, der lægger en dæmper på mange skandinaviske fusions- og samarbejdsbestræbelser og viser, hvordan forskellene kan udnyttes og med succes være med til at skabe en skandinavisk drømmeledelse.
«Efter fem år i Danmark kan jeg klart sige: Myten om den gemytlige, afslappede dansker holder ikke. Han findes, men han befinder sig ikke på arbejdet»
- Åke Modig, tidl. adm. direktør for Arla Foods
«Du tror, du har en aftale med en dansker, og når kontrakten så kommer, ser den helt anderledes ud, end du havde regnet med! Skal man se positivt på det, kan man sige, at danskerne er utroligt dygtige forhandlere!»
- Pål Thore Krosby, adm. direktør for Aller Press A/S
«Efter fem år i Danmark kan jeg klart sige: Myten om den gemytlige, afslappede dansker holder ikke. Han findes, men han befinder sig ikke på arbejdet»
- Åke Modig, tidl. adm. direktør for Arla Foods
«Du tror, du har en aftale med en dansker, og når kontrakten så kommer, ser den helt anderledes ud, end du havde regnet med! Skal man se positivt på det, kan man sige, at danskerne er utroligt dygtige forhandlere!»
- Pål Thore Krosby, adm. direktør for Aller Press A/S
Undertitel | hvorfor skandinaviske virksomheder har det så svært med hinanden |
---|---|
Forfatter | Kirsten Weiss |
Forlag | Jyllands-Posten |
Indbinding | Indbundet |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 30. mar. 2006 |
Sideantal | 199 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 30. mar. 2006 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776920104 |
ISBN-10 | 8776920100 |
EAN | 9788776920104 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |