Neo Feng Shui på arbejdspladsen

Af: Sagar
248,75 kr
500
ISBN
9788721027407
I dag bruger vi mere og mere tid på arbejdspladsen og arbejdet fylder meget i de flestes hverdag - på godt og ondt. For det sker, at vi bliver stressede, at vi ikke opnår de resultater, vi synes, vi fortjener, og at enten chefen eller kollegerne er helt umulige at samarbejde med.

Det kan der gøres noget ved! En af nøglerne til en succesfuld arbejdskarriere er nemlig bevidstheden om, hvordan omgivelserne påvirker og er i et konstant samspil med os. Og med omgivelser menes der alle slags: Virksomhedens eller butikkens placering betyder noget for muligheden for at tiltrække kunder; indretningen støtter eller modarbejder det daglige arbejde og farverne påvirker humør og trivsel. Alt sammen har afgørende betydning for de valg, vi træffer, for vores præstationer, for de steder vi kan lide at færdes - og for vores muligheder for udvikling både individuelt og i samarbejde.

Uanset om man er kommunalt eller privat ansat, om man er medarbejder, chef, eller er selvstændig, har denne bog masser af gode råd og inspiration til at optimere den daglige trivsel samt forbedre mulighederne for succes. Og husk: Det er ofte kun små ændringer, der skal til for at skabe stor effekt!
I Neo Feng Shui på arbejdspladsen kan man blandt andet læse:

Om folkeskoleklassen 6.c, der forvandlede sig fra problemklasse til en flok lærevillige elever.

Om hotellet, der fik større overskud på bundlinjen, efter at de ændrede indretningen.

Om guldsmeden, der genfandt sin arbejdsglæde og fik stigende omsætning, da han flyttede om.
Specifikationer
Undertitel fokus, forandring og fremgang
Forfatter Sagar
Forlag Borgen
Indbinding Hæftet
Varegruppe Krop og sind, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. feb. 2006
Sideantal 223
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 0
Oplagsdato 27. feb. 2006
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788721027407
ISBN-10 8721027404
EAN 9788721027407
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.