... og husk lige at sige undskyld

Af: Yvonne Schantz
250,00 kr
500
ISBN
9788702097276
Kriser inddeles overordnet i to typer: de pludselige kriser og de ulmende kriser. En pludselig krise er en uforudset hændelse, der rammer uden varsel, og som har konsekvenser for kunderne, medarbejderne, medlemmerne, aktionærerne, samarbejdspartnere eller offentligheden. En ulmende krise er et problem, der ikke bliver taget hånd om. Ulmende kriser kan være bevidste handlinger, undladelsessynder eller manglende handlinger eller beslutninger. Hvad der end rammer en eller ens virksomhed, så skal man kunne  kommunikere hensigtsmæssigt i denne situation. Så hvad gør en leder, en person eller en virksomhed med kommunikationen, når krisen rammer? Schantz’ bog går grundigt til værks! Bogen har konkrete huskeregler, anbefalinger og refleksioner til enhver, der kan komme ud for at skulle kommunikere under og om en krise. Og hvem kan ikke risikere det? … og husk lige at sige undskyld, ikke?!
Specifikationer
Undertitel Krisekommunikation i praksis
Forfatter Yvonne Schantz
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Product Type Bog
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Ledelse og ledelsesteknikker
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 5. apr. 2011
Sideantal 142
Bredde 130
Højde 200
Dybde 15
Vægt 208
Første udgave 0
Oplagsdato 5. apr. 2011
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702097276
ISBN-10 8702097276
EAN 9788702097276
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Søren Damstedt
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.