... og husk lige at sige undskyld
250,00 kr
500
ISBN
9788702097276
Kriser inddeles overordnet i to typer: de pludselige kriser og de ulmende kriser. En pludselig krise er en uforudset hændelse, der rammer uden varsel, og som har konsekvenser for kunderne, medarbejderne, medlemmerne, aktionærerne, samarbejdspartnere eller offentligheden.
En ulmende krise er et problem, der ikke bliver taget hånd om. Ulmende kriser kan være bevidste handlinger, undladelsessynder eller manglende handlinger eller beslutninger. Hvad der end rammer en eller ens virksomhed, så skal man kunne kommunikere hensigtsmæssigt i denne situation. Så hvad gør en leder, en person eller en virksomhed med kommunikationen, når krisen rammer? Schantz’ bog går grundigt til værks!
Bogen har konkrete huskeregler, anbefalinger og refleksioner til enhver, der kan komme ud for at skulle kommunikere under og
om en krise. Og hvem kan ikke risikere det?
… og husk lige at sige undskyld, ikke?!
Undertitel | Krisekommunikation i praksis |
---|---|
Forfatter | Yvonne Schantz |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Bog |
Thema koder | Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Ledelse og ledelsesteknikker |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 5. apr. 2011 |
Sideantal | 142 |
Bredde | 130 |
Højde | 200 |
Dybde | 15 |
Vægt | 208 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 5. apr. 2011 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702097276 |
ISBN-10 | 8702097276 |
EAN | 9788702097276 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Søren Damstedt |
Illustreret i farver/sh | Nej |