Om lederskab

Af: Harvard Business Review
250,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788702224313
Artikler med klassikerstatus. Harvard Business Review udkommer ti gange årligt med artikler om blandt andet ledelse, organisation og strategi fra førende forskere og ledelsesguruer – og har gjort det siden 1922. Fra denne enorme vidensbank har vi udvalgt de ti vigtigste artikler om lederskab. De udvalgte artikler i denne bog vil inspirere dig til at: • styrke din følelsesmæssige intelligens, som er en af den gode leders afgørende egenskaber. • finde dig til rette i din rolle, selvom du frygter, at du ikke er den fødte leder. • kunne se forskel på ledelse og lederskab. • bruge dine livskriser til at blive en stærkere leder. • acceptere, at ingen er fuldkommen: at udnytte dine styrker og finde allierede, der kan komplementere dine svage sider.
Specifikationer
Undertitel De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler
Forfatter Harvard Business Review
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Forretningsstrategier, Innovation i virksomheder, Ledelse og ledelsesteknikker
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 27. mar. 2017
Sideantal 216
Bredde 140
Højde 217
Dybde 18
Vægt 344
Første udgave 0
Oplagsdato 27. mar. 2017
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702224313
ISBN-10 8702224313
EAN 9788702224313
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter Kirsten Follin
Artist Louise Tandrup Kock
Omslagsgrafiker Stibo Complete
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.