Online markedsføring - Den store grundbog
495,00 kr
Udsolgt
ISBN
9788799760565
Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye ideer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år. Hvis du er ny inden for området, kan det derfor være svært at vide, hvor du skal sætte ind, og hvordan du kommer sikkert fra start.
For hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Hvordan kommer du på side 1 på Google? Hvordan ved du, om besøgende kan finde rundt på din hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og hvordan får du succes med dine nyhedsbreve?
Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” får du en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring.
I bogen vil du lære om:
- Online annoncering i Google AdWords
- Søgemaskineoptimering (SEO)
- Webanalyse og trafikmåling i Google Analytics
- Konverteringsoptimering og brugervenlighed
- Markedsføring på de sociale medier
- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring
- Strategiske råd om online markedsføring
- … og meget mere
Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre en virksomheds online aktiviteter og skabe mærkbare resultater.
Forfatter | Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen |
---|---|
Forlag | Kursusfabrikken ApS |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | E-handel: forretningsmæssige aspekter, Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Markedsføring på internettet, Online handel og online auktioner, Salg og marketing |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 25. sep. 2018 |
Sideantal | 431 |
Bredde | 158 |
Højde | 231 |
Dybde | 28 |
Vægt | 720 |
Første udgave | 2014 |
Oplagsdato | 25. sep. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 5 |
ISBN-13 | 9788799760565 |
ISBN-10 | 8799760568 |
EAN | 9788799760565 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |